Wat zijn nou de meest voorkomende ziektes in Europa?

Chronische ziektes, epidemieën, soa's, kanker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verkoudheid?
Amadea
12 jaar geleden
Verkouden zijn staat toch niet gelijk aan ziek zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoudheid is wel degelijk een ziekte.
Amadea
12 jaar geleden
Nou, ik heb mij nog nóóit hoeven ziekmelden als ik verkouden was. Jij moet dat misschien als je in de gezondheidszorg werkt, maar normaal ben je echt niet ziek als je verkouden bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het IS een ziekte. Dat je je er (doorgaans) niet heel erg ziek door voelt, is iets heel anders.
Zo zijn er meer ziektes waardoor je je niet per se ziek hoeft te voelen, of pas in een later stadium. Als zich kankercellen aan het ontwikkelen zijn, voel je je in het begin ook niet ziek. Toch is dat ook een ziekte.
Om even twee extremen te benoemen.

Het beste antwoord

Diabetes, hart en vaatziekten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk de ziektes zoals: kanker, aids en soa's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook hart en vaat ziektes komen hoog op de lijst