Wat doe je als vrouw als je niet klaar kan komen bij je partner maar wel als je het zelf doet?

Ben je dan impotent?Of heb je dan een stoornis?

Toegevoegd na 9 minuten:
Deze vraag zegt niet of IK er last van heb,maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die er WEL last van zouden kunnen hebben....(hoe doen dikke mensen het??)..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag komt toch wel erg persoonlijk over bij mij.sorry dan heb ik t verkeerd begrepen.mijn antwoord is ook in het algemeen bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft je er heus niet voor te schamen hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis mee om je vriend een handje te helpen bij het spel?

Het beste antwoord

Je kunt in zo'n geval ook jezelf bevredigen waar je partner bij is. Veel mannen vinden dit ook best geil om te zien. Je kan er op die manier samen veel plezier aan beleven.

Toegevoegd na 37 seconden:
Leuke foto heb je er trouwens bijgeplaatst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

dan doet denk ik je partner of iets niet goed of je bent te gefixeerd ermee bezig om te moeten klaar komen bij je partner.maak er geen wedstrijd van en laat t over je heen komen.succes.

Toegevoegd na 53 minuten:
er zijn trouwens genoeg andere methodes om klaar te komen dan alleen met penetratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik je aanraden om er samen proberen iets op te verzinnen.... veel mannen kunnen geen hoogtepunt bij hun vrouw veroorzaken met alleen hun geslachtsdeel. Dan is het gebruik van andere lichaamsdelen (handen, mond, etc.) meestal een oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je dan toch te gespannen als je partner het doet. Wil je te graag dat hij/zij je laat klaarkomen, en daardoor 'voel' je niet echt.

Volgende keer dus gewoon genieten en op het gevoel focussen. niet op wat het met je doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon hulp zoeken via jouw huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel over nadenken en sla voorlopig lekker de hand aan je zelf. Je zult zien dat het op een gegeven moment wel gezamenlijk lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt vaker voor dan je denkt, en het is geen stoornis. Klaarkomen is voor vrouwen vaak wat ingewikkelder dan voor mannen, en er wegen meer factoren mee.

Voor sommige vrouwen is het al lastig genoeg om te leren klaarkomen als ze met zichzelf spelen, laat staan dat ze hun partner gemakkelijk leren hoe het het beste gaat. Die partner kan niet ruiken hoe de vrouw het gemakkelijkst klaarkomt, en dan zijn er ook nog grote verschillen tussen de ene en de andere vrouw hoe ze kunnen klaarkomen.

Overigens heeft dik zijn hier niets mee te maken, hoogstens als een vrouw gespannen is omdat ze onzeker is over haar uiterlijk. Maar dat kan een magere vrouw net zo goed zijn.

Wat hier de beste remedie tegen is: oefenen! Zowel oefenen met jezelf als oefenen met je partner. Seks mag dan heel natuurlijk zijn, het hebben van *goede* seks moet je gewoon leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangeven bij je partner wat JIJ lekker vindt.
Dit kan hij bij je doen zodat je wel kan komen en gewoon de tijd ervoor nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring wil ik zeggen(ook al ben ik verre van dik) dat het kan komen omdat je je niet helemaal over kunt geven. Ik wil bijvoorbeeld altijd een stukje controle houden. Ik denk dat het eerder een probleem van de vrouw zelf is dan dat de man er iets aan kan doen. Nogmaals ik ben gewoon slank en ik kan ook niet klaarkomen bij een man dus omvang heeft daar niets mee te maken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoppelijk vind je het niet vervelend een antwoord van een man te krijgen.
Dat vrouwen een ingewikkelder mentaal en fysiek proces doorlopen om een orgasme te krijgen is genoegzaam bekend.
Toch denk ik dat je zowel zelf als je partner vooral geduld EN concentratie nodig hebben.
Het souffleren van je man/ vriend dient , als deze je poogt te helpen , een hoogtepunt te krijgen , met tact te gebeuren.
Mannen vinden het helemaal niet naar om veel zorg te besteden aan het klaarkrijgen van hun vrouw, maar naarmate te tijd verstrijkt, zal de man onzekerder worden
als hij weinig of geen bemoediging ontvangt.
Het goed exact bevestigen wat je fijn vind en waarbij je het hoogtepunt dichterbij voelt komen, zal hem aanzetten om vol te houden wat jou stimuleert.
Ongeduldige houding, bitchy of kleinerende opmerkingen werken niet alleen averecht maar ontnemen hem de moed en de motivatie in de toekomst tot verdere exploratie te komen.
Het is ook erg belangrijk om van de weg naar het hoogtepunt zelf te genieten en dit te laten merken.
Over de handvaardigheden kan ik me, uit ethische overwegingen, beter niet uitlaten, dat is het terrein van vrouwen.
Wel weet ik dat een man die de know how heeft je alle sterren van de hemel kan laten zien, ALS je hem de ruimte tijd, vertrouwen en geduld geeft.
Niet zelden zie je dat het vrouwen "te lang "duurt en de man dit wel eens om zijn oren krijgt.
Dat dit niet meewerkt in het behalen van de doelstelling hoeft geen betoog.
Met formaat, bouw en constitutie heeft het allemaal niet heel veel te maken.
Met ontspanning,intimiteit en liefde wel.
Lukt het erg slecht, stop dan zonder verwijt en ga lekker slapen.
Probeer het dan weer op je vruchtbare dagen, je komt dan gemakkelijker en intenser klaar omdat de hormonen dan wat meer meewerken.
Een goede wederzijdse erotiserende massage als voorspel
geeft een sterk verhoogde kans van slagen.
Neem jezelf voor alleen liefdevolle woorden uit te spreken, Dat helpt ook enorm.
Veel succes.