mijn gezicht voldoet aan de gulde snede wat betekent dit?

Ik heb gisteren op mijn gezicht de onderste foto gelegd. de gulden snede. Hij past bijna precies alleen mijn neus is iets te breed en te groot. Maar wat betekent dit voor mijn gezicht dat ik het masker pas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dat jouw gezicht bijna helemaal overeen komt (qua verhouingen en plaats) met de gulde snede: het 'ideaal'.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dr. Marquardt heeft een masker ontworpen dat misschien wel het ideale gezicht kan zijn. Hij denkt dat we in onze hersenen een soort voorbeeldgezicht hebben waaraan we de gezichten in het dagelijks leven toetsen. Hoe dichter bij dit voorbeeld gezicht hoe sterker we erop reageren. Dr. Marquardt denk dat een mooi gezicht eigenlijk vooral betekent: een menselijk gezicht. Dit voorbeeldgezicht zorgt ervoor dat anderen je heel snel als mens herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat masker is een voorbeeld van wat de gemiddelde mensen een mooie vorm hoofd vinden. als jouw hoofd er bijna helemaal in past heb je dus een mooi vorm hoofd :)