Wie heeft al ervaringen met het Dr. Frank dieet?

En ja: ik weet dat gezonder eter en meer bewegen de beste methode is maar toch ben ik hier nieuwsgierig naar...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn collega heeft het gedaan. Het werkt enorm goed. Maar besef je goed dat als je stopt...je nooit meer je oude eetgewoonten aan moet wennen. Maar dat is met elk dieet zo. Het is gewoon een aanpassing in je levensstijl voor altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De methode is zo oud als de weg naar rome. Maar ook deze methode helpt op korte termijn, maar is ook weer het begin van een jojobeweging.

Als je jong bent, leer dan alleen lekker dingen te eten, die licht calorisch zijnen geen verzadigde vetten bevatten en beweeg zoveel mogelijk, fietsen naar je school of werk, en eet vooral ook weinig zout en suiker/koolhydraten.
Eet niet teveel omdat je maag moet slinken.

Alle andere methoden zijn droefheid en ellende, terwijl jouw tijd voorbij gaat. Ik heb zelfs ooit die HCG injecties een jaar geprobeerd, die mij werden voorgeschreven door de arts kon Juliana. Zelfs dat hielp niet op lange termijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen ervaring met het Dr. Frank dieet, maar het komt volgens mij neer op het Dr. Atkins dieet. Doe het nu 5 dagen en ben al 3.5kg afgevallen, ideaal, helemaal geen honger of de bekende flauwtes.