Hoe werkt die Andrelon droogshampoo?

Ik heb gezien dat Andrelon droogshampoo heeft waardoor je je haar wast zonder dat ie nat wordt maar huh hoe kan dat?
Stel dat je je haar gestijld hebt en je je haar wast met die droogshampoo gaat je haar dan weer krullen of blijft het hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Droogshampoo is een soort talkpoeder wat het vet in je haar "opneemt". Je haar wordt hier dan ook niet schoon van maar ziet er tijdelijk iets frisser uit. Persoonlijk vind ik het niet hygiënisch, ik gebruik het wel is, maar dit is alleen als ik bijvoorbeeld naar de sportschool ga en daarna m'n haar ga wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat wij vroeger maar een keer per week
mochten douchen, gebruikte ik wel eens droogshampoo tussendoor.
Daar is het ook voor bedoeld:
Omdat veel mensen nu juist veel te vaak hun haren wassen, wat slecht is voor het milieu en slecht voor je haren,
kun je tussendoor een keer droogshampoo gebruiken
als je vet haar hebt.
En anders zou ik het niet doen.

Je wast het haar niet met droogshampoo, dus het zal er niet van krullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeugdtrauma voor mij: de trap aflopen, en ineens m'n zus in de gang zien staan met totaal grijs haar! Bleek ze met droogshampoo bezig te zijn ;-)
Als je droogshampoo gebruikt, blijft het model het zelfde, op de verpakking staat dat je meer volume krijgt, maar ik merk daar niks van. Ik vind het ook niet echt fijn want het blijft nog steeds een beetje vettig en het ruikt niet echt lekker. Ik heb dan juist dat ik het als nog wil uitwassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind die van Andrelon juist heerlijk ruiken.