wat is een goede outdoor plek/activiteit om nieuwe mensen te ontmoeten voor een minderjarige?

hey allemaal, ik ben 15 en ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten. Mijn school is 16 km van mijn huis dus ik kom er niet vaak aan toe om af te spreken met vrienden. bij mij in het dorp heb ik een vriendenkring waarmee ik bmx, maar de kinderen in de rest van het dorp mag ik echt niet. ik doe genoeg aan sport en hobby's dus ik hoef er niet echt eentje bij te hebben. wat is nu een goede plek om nieuwe mensen te ontmoeten? het liefste buitenshuis maar als iemand wat links stuurt van sites waar jongeren nieuwe mensen kunnen ontmoeten is het ook goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Tegenwoordig is internet vaak het medium om nieuwe mensen te leren kennen. Maar dat vind misschien niet iedereen even prettig.Zelf heb ik een deel van mijn vrienden in de kroeg ontmoet. En een vriendin van mij heeft zelfs mensen leren kennen in de trein. Omdat ze iedere dag voor haar werk in de trein zat, heeft ze daar dus vrienden gemaakt. Mijn vader heeft met sommige collega s een vriendschappelijke band,dus via een baantje zou je leuke mensen kunnen ontmoeten,en weer een andere vriendin van mij heeft van rolschaatsen haar hobby gemaakt en heeft toen op zowel een skate baan als in een of andere zaal nieuwe mensen ontmoet. Dus misschien heb je daar wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou eens bij een "Buurthuis" een kijkje kunnen nemen,
of een "Activiteitencentrum".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij buurthuizen en dergelijke moet je al helemaal niet zijn..

Daar vind je immers alleen je eigen dorpelingen en dikwijls alleen maar de oudere dorpsbewoners..

Daarom zoeken we het maar in een andere richting.

Ik denk dat:

1 Je zelf een jongerenvereniging zou kunnen oprichten.

2 Je lid zou kunnen worden van de scouts.

3 Je een weekendjob zou kunnen zoeken buiten je dorp.

4 Je op msn, Hyves, facebook jongeren kunt ontmoeten.

Ik zou zeggen: Kies maar uit..

Groetjes,

Ton