Rode eikel / pijn. Wat te doen?

Ik heb sinds een tijdje pijn aan me eikel na het masturberen. Echter de monding van de plasbuis ( op de eikel) ik aan 1 kant ook wat dikker en roder. En het toompje ook. De pijn ( die voelt als een soort druk) is de volgende dag weg.

Ik zou hier graag van af willen want het baard me namelijk zorgen en ik wil dat de pijn verdwijnt. Moet ik nu tijdelijk even me penis met rust laten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Masturbeer je vaak? Misschien even rust geven

Antwoorden (1)

Jouw klacht met de door jou genoemde oorzaak komt regelmatig voor. Zorg ervoor dat je het allemaal schoon houdt door goed te wassen en af te drogen. Nu de boel wat ontstoken is, kan je het beste met koud water naspoelen. Nadat je hebt gemasturbeerd, ook wassen en niet alles laten zitten want dat wordt een broeinest van bacterieen die er razendsnel groeien. Voor nu zou ik even rust nemen. Aangezien een penis bijzonder goed doorbloed wordt geneest alles zeer snel.