Het HIV-virus zou pas vaststelbaar zijn na 6 maanden dat iemand er al drager van is. Hoe screent men dan mensen voor een pornofilm?

Hoe kan men porno-acteurs en actrices screenen als het HIV-virus 6 maanden tijd nodig heeft vooraleer het vaststelbaar is bij een persoon? Je kan die mensen toch geen 6 maanden in quarantaine houden vooraleer ze aan de slag kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Een HIV test is pas 100% betrouwbaar na 6 maanden. Ook de nieuwe sneltesten. Er zijn dus ook in de porno industrie veel 'ongelukjes' bekend. Zeker met de huidige trend van Barebacking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze worden elke maand gecontroleerd. En daarnaast hebben ze ook een plicht om zichzelf te beschermen buiten de set om. Moet je eens nagaan als jij degene bent die hiv in dat wereldje brengt, dan heb je echt een probleem.
En daarnaast zijn zij veel bewuster met sex bezig, het gaat immers om hun baan. Wordt je ziek ben je je baan kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan tot zes maanden duren voordat het vast te stellen is. Meestal korter. Dit verandert echter niets aan de bovenstaande reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is gebaseerd op de oude testen. De hiv-test die tegenwoordig gebruikt wordt geeft direct uitsluitsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je daarvan een bron? Dit interesseert me echt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onzin!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag van mij best zeggen: Onzin! Maar zeg er dan wel bij waarom. Argumentatie ontbreekt. Ik geef alleen maar door wat ik weet van mijn huisarts en de laboranten in het ziekenhuis. Maar als nieuweling hier heb ik het wel bekeken. Account wordt vandaag nog opgeheven.