Wat is erger een paar jaar lang een affaire met dezelfde persoon of een paar jaar lang elke keer een andere?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die Iphone3GS;

Ik weet niet of ik in beide gevallen nog zo'n nuchtere vergelijking zou kunnen maken, maar als mijn partner langere tijd met dezelfde persoon aan het kunstbiljarten is dan denk ik dat er iets fundamenteel mis is met onze relatie. Als mijn partner om de haverklap een andere sparring partner heeft denk ik dat er met mijn partner iets mis is. Maar in beide gevallen is er duidelijk iets niet in orde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Al ga je 1 keer vreemd... Wat een vraag zeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het laatste. Meer kans op ziektes, en gewoon nog asocialer en verwerpelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je toch niet beantwoorden... Daar is toch geen eenduidig antwoord op te geven...

als je vreemd gaat dan ben je een boef in mijn ogen... En in andermans ogen kun je beter veel anderen gelukkig maken dan lange tijd eentje... Wie ben ik om erover te oordelen? Ik ben toch geen rechter...

Iedereen moet zelf maar weten wat hij doet, maar ik ga niet en nooit niet vreemd... Gewoon omdat ik het niet kan... Zwakkeling wellicht, maar ik heb trouw beloofd aan mijn vriendin, ben niet eens getrouwd en dan kan ik het niet...

Nee hoor iedere moet het zelf weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk ben je nog nooit ECHT in de verleiding gebracht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zou goed kunnen, mensenkennis is mij vreemd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Goed antwoord,ik hou ook niet van vreemdgangers.
Het is allebei erg, maar als je elke keer een ander hebt laat je duidelijk zien dat je relatie je niets waard is. Als je een paar jaar lang een affaire met dezelfde persoon hebt kun je altijd nog opvoeren dat je helaas "verliefd" bent geworden.
Ik zou in beide gevallen mijn partner mijlenver de deur uit knikkeren..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ en heel rap inderdaad.
Een paar jaar lang beduvel je de ander terwijl van 2 walletjes eet. En elke keer een ander dat weet jezelf niet wat je wilt.

Dit gaat allebei tever. Dus echt een antwoord kan hier niet op gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je, vanuit moreel oogpunt gezien, met een 'vaste affaire' minder fout doet dan continu wisselen van uitstapjes.
In het eerste geval kan ik me voorstellen dat je een soort van trouw hebt aan degene met wie je die affaire hebt.
In het tweede geval ga je gewoon continu de fout in en heb je geen enkele reden om nog met opgeheven hoofd terug te keren thuis.

Maar het is beide niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei lijkt me, maar elke keer een ander lijkt me dan toch net iets vervelender...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen van beide..!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide even erg... wil er niet eens over nadenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volkomen onbelangrijk, ook dit is weer geen vfraag maar een moreel statement. Die gewoon waar je zin in hebt. Je krijgt er heus geen rugklachten van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erger voor wie? Waarschijnlijk veroorzaak je in totaal meer leed bij partner en je affaire bij lange duur. Namelijk de persoon met wie je een affaire hebt wordt er ook emotioneler bij betrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets is erg vind ik ,het zijn jou keuzes mits je er maar zuiver mee omgaat zonder niemand erbij te kwetsen.Of een overdraagbare soa erop na houdt.Dat moet je wel voorkomen.