Hoe maak je jezelf goed nat?

Als ik mezelf wil vingeren heb ik moeite om mezelf nat te maken, of als ik eindelijk nat ben 'droogt' het weer op....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.1K

Het beste antwoord

Goed opgewonden raken doe je niet alleen door je clitje te strelen. Opgewonden raken zit ook in je hoofd. Dus bereid je allereerst voor door je hoofd leeg te maken en daarna te fantaseren. Zorg ook dat je niet gestoord kunt worden.
Je kunt beginnen met je zelf te strelen. Zoek uit welke plekken van je lichaam fijn zijn om te strelen. Fantaseer bijvoorbeeld dat iemand anders jou streelt. Zorg dat je in een staat van opwinding komt. Dan pas ga je verder naar je clitje. Als je eenmaal nat bent moet je de fantasie ook in stand proberen te houden. Zodat je ook nat blijft. Je kan dan ook proberen met je vingers je vagina binnen te dringen. Verder gewoon kijken wat jij prettig vind.

Het feit dat je dus moeilijk nat word of dat het snel weer verdwijnt ligt er dus aan dat je in je hoofd niet klaar bent om sex te hebben. Dat verhindert je om dat gevoel van extase vast te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik gebruik altijd babyolie. Werkt perfect! Beter dan spuug en glijmiddel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor meisjes kost het sowieso vaak meer tijd om vochtig te worden dan voor jongens. Een paar tips:
•Probeer om meer opgewonden te worden. Ontspan jezelf en neem de tijd.
•Doe tijdens het vrijen wat jij spannend en lekker vindt. Of fantaseer tijdens het vrijen over spannende dingen.

Als je niet nat genoeg wordt, terwijl je wel opgewonden bent, dan kun je ook nog een glijmiddel gebruiken, dat is te koop bij de drogisterij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ze heeft het over zelfbevrediging. daar heb je geen glijmiddel bij nodig. Wel fantasie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben jullie de vraag niet gelezen?
Je kunt zachtjes met een vibrator over je klitje gaan en er tegelijkertijd een pornofilm opzetten of in een sexboekje plaatjes kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Man zeker????