Waar vind ik een goede trilwekker of slechthorenden telefoon?

Voor mijn moeder zoek ik een goede trilwekker en een goede slechthorenden telefoon. Weet iemand waar ik deze kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Bij audiciens en via internet. Bijvoorbeeld http://allesvoororen.nl/wek-en-waarschuwing.html?source=adwords-trilwekkers-&network=Search&kw=trilwekker&SiteTarget=&gclid=CLThxJPipa0CFQKEDgodSH5RnQ en http://allesvoororen.nl/slechthorenden-telefoons/st100-slechthorenden-telefoon.html
Amadea
12 jaar geleden
www.multicaresystems.nl.

Daar heb ik al mijn apparatuur vandaan (vergoed!). Ik ben zelf namelijk doof.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens bij de thuiszorg winkel. Daar kunnen ze je extra informatie geven. En misschien worden de kosten dan ook vergoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een seniorenwinkel verkopen ze ook vaak zulke dingen. Maar informeer ook even bij je verzekering. Soms kunnen die dingen vergoed worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder is 84 jaar en ontzettend slechthorend. Ik heb voor een Gemarc Clearsound Amplipower 50 gekozen. Het is €120 bij the phonemaster en dat is betaalbaar. Mijn moeder vind de telefoon prima en makkelijk te gebruiken. Er is ook een aansluiting voor ringleiding mogelijk. Wat fijn is omdat ze die tonen wel hoort. Voor zover ik heb kunnen onderzoeken is dit wel het beste voor de ontzettende slechthorenden.