volgens mij mag dit altijd zolang het maar geen risico met zich meebrengt.

maar denk eraan, dit vet is er gekomen door een levensstijl.
als deze niet word verandert komt het vet er gewoon weer bij.
het is dus veel verstandiger om wat meer te gaan bewegen (en het dan eventueel pas weg te laten halen als het gewicht afneemt of enkele maanden stabiel is).

dit weg laten halen word over het algemeen niet vergoed en dient zelf betaald te worden

http://www.pccspaarne.nl/Behandelingen/Lichaam/Liposuctie/Vergoeding/

boven / onderbuik kost 1650 euro waar dan nog 300 voor de opname en 200 voor de narcose bij komen.

mijn advies: ga sporten en geef het geld aan andere dingen uit.
je verminderd ook nog eens de druk bij ziekenhuizen waar mensen met andere aandoeningen op lange wachtlijsten staan voordat ze geholpen kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een medische noodzaak is, dan kan dat altijd en zal het ook gebeuren. Is de ingreep alleen cosmetisch dan kan het ook, maar dan is er een grote kans dat deze man het zelf moet betalen. In beide gevallen is de leeftijd niet van belang, en de levensstijl ook niet.