Wat moet ik doen om die vetkwabben aan de binnenkant van mijn been weg te krijgen?

Het is niet veel, maar ik vind het niet mooi. Ik heb geen overgewicht.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik sport al een redelijk lange periode, ik hardloop en ik wandel. Maar tot nu toe zie ik niet dat het hierdoor is veranderd

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet oefeningen gaan doen, speciaal voor de binnenkant van je bovenbenen, zodat de spieren sterker worden. Dit kan je doen door iets tussen je knieën te klemmen en dan zo hard mogelijk te duwen. Geleidelijk aan kan je dan iets van groter formaat kiezen en het aantal oefeningen opvoeren. Vergeet niet na elke keer oefenen je beenspieren lekker los te "kwabbelen", zodat de spieren zich weer kunnen ontspannen en je geen spierpijn krijgt. Succes alvast voor mooie strakke bovenbenen :-) Toegevoegd na 4 minuten: Overigens zijn het waarschijnlijk geen vetkwabben, maar gewoon slappe spieren, dus je hoeft niet te gaan afvallen :-)

natuurlijk gaan sporten hardlopen lijkt me goed beweeg je goed je benen mee en is lekker in de openlucht. verder zou je naar sportschool kunnen gaan en daar met materialen bezig gaan die daar zijn. en eventueel aantal kilometers fietsen als lopen vermoeiend word.

Accepteren dat niet alles aan de mens volmaakt is, en oefenen op een leuke lach!

Zwemmen is ook een goeie! Suc6!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100