Kun je van een schattig jongetje naar een lelijke tiener en dan knap worden als volwassene?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, natuurlijk kan dat (ook al is het wel subjectief). Als je bv. lelijk wordt door veel puisten, is de kans heel groot dat je die niet meer hebt als je volwassen bent.

Natuurlijk kan dat dat ! Sommige jongens zijn als jongen lelijk maar worden later heel mooi, dat komt omdat je in de pubertijd pukkels en groeiproblemen krijgt en daardoor ook onzeker wordt.

Ja, de meeste tieners worden er niet mooier op gedurende de pubertijd. Veel acne, een soms bottig voorkomen of juist veel vet. Op het moment dat je uit de pubertijd raakt en je lichaam klaar is met veranderen dan weet je pas hoe je er uit zult gaan zien en zelfs dan kan je er nog wel wat aan doen door bv naar de sportschool te gaan, je huid goed te verzorgen en een leuk kapsel te nemen.

Teneerste is knapheid enigzins relatief. Wat de een mooi vind, hoeft de ander niet per see mooi te vinden. Wel is er een schoonheidsideaal, dus een bepaald uiterlijk wat bijna iedereen wel mooi vind. Om je vraag te beantwoorden, ja, het komt wel eens voor dat men iemand op latere leeftijd pas mooi vind. Toegevoegd na 1 minuut: Echter, van een lelijke tiener naar een knappe volwassene lijkt me wel een erg grote "stap".

Iedereen heeft wel iets moois, al is niet elk persoon in staat om dat zien! In mijn klas op de middelbare school zat een meisje met behoorlijk overgewicht, maar zij had een symmetrisch perfect gezicht en was altijd goed gekleed. Zodoende vond ik haar mooi. Je moet door wat over het algemeen als lelijk beschouwd wordt heenkijken. En beseffen dat iemand die er aan de buitenkant knap uitziet aan de binnenkant wel eens heel erg kan tegenvallen. Wat is te prefereren: er als een filmster uitzien en je onuitstaanbaar en hooghartig gedragen, of er als een gemiddelde mens uitzien en door iedereen gekend worden als sociale aimabele man? Hoe belangrijk is knapheid nou eigenlijk? Jij denkt misschien dat je dan meer succes zult hebben, maar in werkelijkheid is dat echt niet zo!

Wie beoordeeldwat schattig, lelijk of knap is. Deze meningen verschillen per persoon. Maar iedereen veranderd gedurende zijn hele leven van uiterlijk. De vraag is ook: Wat doe je er zelf mee? Hoe kleed je je? Maar wat een ander daar in ziet, blijf altijd nog maar de vraag. Uit deze vraag merk ik op: Deze persoon vond zich schattig als jongetje en wil een knappe volwassene worden. Hoe oud ben je? Want hierbij kan dan misschien ook een stukje onzekerheid komen. Daar groei je vanzelf overheen. Iedere tiener twijfelt vaak over zijn uiterlijk, terwijl dit vaak helemaal niet nodig is.

Als kind was ik mooi als tiener lelijk en daarna kwam het weer goed :)... Althans gezien de complimenten van anderen.Dus ja het kan wel, zeker wel. Mss heb je als tiener wel veel puisten, weet je nog niet hoe je je het best moet kleden en je kapsel moet dragen....

Uiterlijk is relatief wat iemand anders schattig vindt kan iemand anders lelijk vinden. En iedereen zijn denkwijze verandert wanneer je ouder wordt. Dus ja het is mogelijk maar ook niet hangt af hoe je het bekijkt. Vindt het " lelijk" eigenlijk meer een mening dan een benaming.

ja dat kan zeker! in de pubertijd zijn het de hormonen die alles wat lelijker maken vindt ik zelf,acne en je lichaam ontwikkeld.

Nee, dat kan niet. Knap is namelijk een kwalificatie die door andere mensen wordt gegeven. Dus het hangt er maar van wáár je precies af, waar je bent om 'knap' gevonden te worden. Wel kun je innerlijk knap worden, door te accepteren wie en wat je bent. Dat is moeilijk, en daarom wordt juist dit extra gewaardeerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100