Met welk cardio apparaat val je het meeste af in 1 uur tijd (per apparaat de gemiddelde intensiviteit) ??

Vraag is (lijkt mij) heel duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit een onderzoek gepubliceerd in Medicine and Science in Sports and Exercise is gebleken, dat de loopband van alle cardiomachines het hoogste aantal calorieën verbrandt.
(ong. zeventien kilocalorieën per minuut)

Het aantal calorieën wat je verbrandt hangt echter af van je geslacht, lengte, gewicht, spiermassa, vetpercentage én de intensiteit van je training.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankjewel! :D Top!

Andere antwoorden (1)

Vaak heb je van die apparaten waarop staat aangegeven hoeveel cal je globaal hebt verbrand, daar zou je het precies op kunnen nakijken. Maar volgens mij is het de crosstrainer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hébt verbrand, maar ik kan moeilijk elk apparaat in huis halen en deze proberen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een proefles bii een fiitness school