Wat is dit tussen me vingers?

Er zit iets tussen me vingers, het zijn rode bolletjes maar heb geen flauw idee wat het is, kijk foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K
Amadea
12 jaar geleden
Jeukt het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me iets om even mee langs de huisarts te gaan
mogelijk verwijzing naar de dermatoloog
zeker als je het al een jaar hebt.

Antwoorden (11)

Het ziet er meer uit als kleine bloeduitstortinkjes. Je hebt waarschijnlijk je vinger gekneld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is gekneld?
Amadea
12 jaar geleden
Bekneld, zal worden bedoeld. Dat je bijvoorbeeld je vinger tussen een dichtgaande deur hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat heb ik dus niet gehad
Ze lijken erg veel op allergie bultjes.
Als ze ' rijp'' zijn, komt er helder vocht uit, en is het bultje weer weg, ook jeuken ze vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op een allergische reactie.
Heb je misschien nieuwe handschoenen aan gehad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan eczeem zijn. Ik heb het vaak gehad en herken het. Handeczeem komt vaak voor. Het beste is om naar de ha te gaan. Hij kan je een zalf voorschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar lijkt 't idd het meest op; ik kent maar al te goed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, erg is het he....Ik heb er ruim een jaar mee rond gelopen. Heel mijn handpalmen zaten onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt idd eczeem
Als het in eens op gekomen is ( bv overnacht) dan kunnen het warmte bultjes zijn.
Ze jeuken of doen pijn.
Afblijven en je handen niet aan warmte blootstellen.
Beetje vaseline of aloe vera creme help goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt op zweetbultjes,die heb ik regelmatig tussen vingers en bij me voeten,jeukt verschrikkelijk.
Wel voornamelijk last van in de zomer,dus als je niet steeds zweet kan het ook wat anders zijn.
Heb je dikke handschoenen aan gehad voor lange tijd en waren je handen erg warm kan het ook daar door komen.
anders even naar de huisarts .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou eventueel ook psoriasis kunnen zijn.
Het lijkt mij beter om even langs de huisarts te gaan, die kan dat tenslotte beter beoordelen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eczeem. Vraag je huisarts om een allergietest en een klein tubetje Hydrocortison-zalf want het kan zich uitbreiden, niets schokkends maar dat kan je wel voorkomen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt ook wel waterbultjes.. Beste antwoord kan de dokter je geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel de huisarts voor een afspraak, ik ken iemand die dit ook had. Het breidde zich alleen maar uit en werd erg pijnlijk. Een steroide zalfje heeft het probleem opgelost.

het ziet er precies hetzelfde uit

wacht niet te lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit lange tijd op mijn voeten gehad en zo nog verscheidene vage klachten door de jaren heen. Eindelijk ben ik erachter wat ik mankeer en wil dit graag meegeven aan anderen.

Kijk eens op candida.nl en lees het door en kijk of je je in de klachten herkent. Mochten deze klachten je niet bekend voorkomen dan kan er sprake zijn van een lokale candida infectie. Deze is wél te verhelpen met een schimmeldodend middel, in tegenstelling tot de 'chronische candida infectie'. De laatste variant is alleen te verhelpen door een voedselaanpassing aangevuld met supplementen.

Helaas erkent de reguliere geneeskunde deze hardnekkige infectie niet en geeft de reguliere geneeskunde alleen een symptoombehandeling terwijl de oorzaak vaak veel belangrijker is. Als je je hierin herkent, wees er dan snel bij want een candida kan je lichaam door de jaren heen ontregelen en zorgen voor de meest ernstige kwalen en ziekten.