hoe krijg ik mijn ideale figuur?

Hoi, ik ben opzoek naar een ''dieet'' dat mijn taille best smal worden naja niet te smal ! dat myn buikje wel weg is en dat mijn heupe bille en benen vol blijven! soort van zandloperfiguur.. weet iemand hoe je je lijf zo kan trainen? tips graaaag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Beenspier oefeningen zoals squads en lunges met laag gewicht en veel herhalingen. En veel cardio (fietsen en/of hardlopen). Minder je koolhydraten inname en zorg dat je genoeg eiwitten binnen krijgt

gezond en gevarieerd eten, sporten: fietsen, wandelen, zwemmen, sportschool, traplopen etc.

Lees als eerste deze pagina eens goed door: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other Als je al geen zandloperfiguur hebt, kun je dat echt niet magisch krijgen door te gaan lopen dieten en trainen. Je kunt zeker slanker en strakker worden, maar de algemene vorm van je lichaam is al bepaald. Ik raad je aan om vooral krachttraining te gaan doen, als je meer spieren hebt, verbrand je lichaam meer vet. Wees gerust, je word echt niet zomaar een bodybuilder, dat komt door de vrouwelijke hormonen. Maar krachttraining kan zeker helpen om strakker in je vel te komen. Daarnaast is het belangrijk goed naar je voeding te kijken. Noteer een week lang alles dat je eet, elke maaltijd en tussendoortje, en kijk wat je aan kan passen. Ga niet ineens jezelf lopen uithongeren, maar vervang de ongezonde dingen door gezondere alternatieven. In plaats van witbrood volkorenbrood, in plaats van chips 's avonds een stuk fruit of iets als cherrytomaatjes, etc. Ga geen onrealistische eisen stellen aan jezelf, als je figuur redelijk recht is, kun je niet ineens een zandloperfiguur krijgen. Focus gewoon op in kleine stapjes gezonder gaan leven en meer bewegen. Je zult merken dat het steeds makkelijker gaat, en het gewichtsverlies komt dan vanzelf. Toegevoegd na 1 minuut: Probeer in elk geval 5-6 keer in de week minstens een kwartier te zweten. Je hoeft echt niet elke dag in de sportschool gaan staan, een stukje fietsen of paar keer trap op en af rennen werkt ook al. Als je een iOS apparaat hebt, raad ik je de Nike Training App aan. Daar staan allerlei trainingsschema's op die je elke dag kunt doen, je kunt kiezen uit korte schema's van 15 minuten, of langere schema's van 30-45 minuten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100