Als je eenurineprothese AMS 800 hebt, mag je dan gebruik maken van de Powerplate?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op de site urinecontinentie.nl is het volgende te lezen:
Hoe zit het met activiteiten die extra druk uitoefenen op het lichaam?
Het is verstandig om alle sporten en andere activiteiten met uw arts te bespreken alvorens eraan deel te nemen.

Voor fietsen geld ook dat je het beste eerst even kunt overleggen voordat je op de fiets stapt.

Neem dus even contact op met je uroloog of huisarts, die kan je zekerheid geven.