Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er blijft hier iemand logeren maar die is gigantisch aan het snurken. Hoe kan dit stoppen?

Ik doe echt geen oog dicht. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tennisbal in de mond proppen. desnoods even flink aandrukken!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Zorgen dat hij even wakker schrikt. Bijv. aan zijn deur rammelen. Je hoeft hem verder niet te woord te staan of zo, gewoon even laten "schrikken" is vaak voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht totdat diegene weer wakker wordt s'ochtends en waarschuw hem dat je het niet tolereert, en dat je hem uit zal zetten als hij nog volhoudt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem ook een beetje om duwen. werkt soms ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem of haar weet te stoppen met snurken op wat voor een manier dan ook, is er een grote kans dat hij of zij binnen afzienbare tijd weer begint. Als je logé nog langer blijft, zou ik het probleem van je slapeloosheid door het gesnurk bespreken - dan kan op een ontspannen manier - en samen naar een oplossing zoeken. Misschien heeft de apotheek iets wat ervoor zorgt dat het snurken minder wordt of ophoudt en voor de zekerheid kun je oordoppen kopen, voor jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oordoppen helpen ook wel soms
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen of degene op zijn zij wil liggen, dan snurk je minder of helemaal niet. Als je op je rug blijft liggen, ga je snurken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He bedankt voor de plusjes!
Daar is op korte termijn helemaal niets aan te doen.
Oordoppen in, op een andere kamer of verdieping gaan liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt heel raar en gemeen maar werkt wel. Als je je logé één keer (niet al te hard haha) slaat, merkt hij dit onbewust en schrikt als het ware, maar slaapt wel gewoon door. Door dat schrikken stopt ie met snurken.

Tja niet een erg vriendelijke manier, maar wel effectief, en die gene voelt er gelukkig niks van zolang je het maar een beetje subtiel doet haha ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand op zijn of haar rug ligt gaat diegene snurken. Je kunt aan diegene proberen te vertellen dat hij niet op zijn rug moet gaan liggen als hij gaat slapen. Zodra je hem op snurken betrapt kun je proberen hem op zijn zij te duwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt niet wat je zegt, veel echte snurkers snurken in elke slaaphouding. tot mijn eigen grote irritatie overigens =)
ik heb dat soms ook dan maak ik hem rustig wakker en zeg ga op je zij liggen en dan snurkt hij niet meer bij hem is dat aleen bij als op zijn rug ligt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding