Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

artrose heeft mijn hond nu 1x per maand een pil tegen de pijn is er ook zoiets voor mensen 1x per maand een pil tegen de pijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Pillen niet, denk ik, die zul je altijd dagelijks moeten nemen. Maar er bestaan wel injecties met een lange werking. Bijvoorbeeld bij rugpijn, waar niets meer aan te doen is, worden soms injecties gegeven. Het is het enige dat bij mijn buurvrouw nog helpt, na haar rugoperaties. Wat er ingespoten wordt weet ik niet, maar de injecties worden door een arts gegeven en hebben een pijnstillend effect gedurende een maand.

pillen met zo'n lange werking ken ik niet, maar wel pleisters. Die werken niet een maand maar afhankelijk van de dosis wel 1 tot 2 weken,deze geven pijnmedicatie vertraagd af via de huid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100