artrose heeft mijn hond nu 1x per maand een pil tegen de pijn is er ook zoiets voor mensen 1x per maand een pil tegen de pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het wel een pijnstiller of een pijnstillende ontstekingsremmer o.i.d.? waarschijnlijk kunnen we meer met de naam van de medicatie :)
een pure pijnstillende pil met deze lange werking bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergat de link....
http://www.levenmetreuma.nl/content/reumatoide-artritis/behandeling.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om artrose gaat dan kun je proberen om glucosamine chondroitine pillen in te nemen,deze zijn te koop bij bijv. kruidvat.
Tegen de pijn weet ik niet of het helpt,maar het is wel een middel voor artrose. Mijn hond had ook artrose en ik gaf dagelijks 1 1/2 pil gewoon van het kruidvat en dat hielp bij hem goed.

Het beste antwoord

Pillen niet, denk ik, die zul je altijd dagelijks moeten nemen. Maar er bestaan wel injecties met een lange werking.
Bijvoorbeeld bij rugpijn, waar niets meer aan te doen is, worden soms injecties gegeven. Het is het enige dat bij mijn buurvrouw nog helpt, na haar rugoperaties. Wat er ingespoten wordt weet ik niet, maar de injecties worden door een arts gegeven en hebben een pijnstillend effect gedurende een maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

pillen met zo'n lange werking ken ik niet, maar wel pleisters. Die werken niet een maand maar afhankelijk van de dosis wel 1 tot 2 weken,deze geven pijnmedicatie vertraagd af via de huid.