Slijmerige afscheiding nog weken NA menstruatie!?

Voordat ik voor de eerste keer ongesteld werd had ik al slijmerige afscheiding, maar ik had verwacht dat dit wel overging na mijn eerste menstruatie, soort van vervanging, maar ik heb gewoon vanaf/tot menstruatie een witte of slijmerige of natte afscheiding!?
Is dit normaal..

Toegevoegd na 1 uur:
*Ik b3n 14 jaar, en ongeveer een half jaar ongesteld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het normaal is maar ik heb het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al meerdere malen gesteld hier op gv. In alle vormen en maten. Lees die eens door...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na hoeveel maanden of jaren stopt dit? want ik heb geen zin in constant een "natte" onderbroek te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er al eens met de huisarts over gesproken? Ik denk dat deze je beter kan inlichten en misschien is er iets aan te doen, je weet maar nooit.

Het beste antwoord

Het is witte vloed waarschijnlijk: http://www.sexwoordenboek.nl/witte_vloed.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor dat is heel normaal. Bij de 1 wat langer en vaker dan bij de ander maar niet iets om je zorgen over te maken.
Na verloop van tijd heb je er geen of minder last van en soms komt het ook weer even terug.
Gelukkig hebben ze daarvoor de inlegkruisjes uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is altijd mij verteld dat dit een vorm van zwakte was van de schede.
Dus die witte vloed daar is niets mee.