Wat is dit voor kleding stijl en waar kan je zo'n stijl halen?

Dat meisje op die foto was eerder in dat videoclipje van Pink fucking perfect de zien en toen was ze in zo soort punk stijl kleding amar hoe heet die stijl en waar koop je die soort kleding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt het zelf al: punk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar waar haal je dat soort kleren want heb al duizende sites gekeken en ik vond het niet :P
amigo
12 jaar geleden
je ziet wel erg weinig kleren op deze foto

Antwoorden (1)

Hoi Tweety,

Tja, sommige mensen zullen het 'alto' noemen en andere weer 'punk'.

Feit is dat er genoeg plekken zijn waar je aan dit soort kleding kan kopen. Er zijn vele webshops en ik zal je wat linkjes geven:

http://www.attitudeholland.nl/

www.large.nl

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes!