Mislukte anticonceptie?

Mijn vriend en ik gebruiken altijd een condoom. Ongeveer 2 weken geleden zat zijn condoom echter in mij nadat hij was klaargekomen. Uit voorzorg hebben we de ochtend die op de bewuste nacht volgde een morning-after pil gehaald, die ik meteen heb ingeslikt.

Sinds die dag voelt het alsof ik iedere dag minstens 1 keer een kleine golf van ongesteldheid heb. Hele kleine mini witte afscheidingssporen in mn onderbroek. In de bijsluiter staat hier niets over; weet iemand wat het betekend?

Ik heb voorheen wel eens witte afscheiding gehad, maar dit is dus wat verergert (hoeveelheid zou per dag/week hetzelfde kunnen zijn)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Even iets recht zetten, die witte afscheiding is geen ongesteldheid. maar een "reinigings"vloeistof van de vagina zelf

Het lijkt er op dat je vagina zich even moet herstellen van de verandering in vloeistof.
Sperma heeft andere PH waarde dan de vagina.
En wanneer de PH waarde van de vagina verstoord is, dan zal zij zichzelf in balans brengen en dat doet zij hierdoor.

Is helemaal niet erg het zal zich herstellen na een tijdje.

Het kan ook komen door de morningafter pil, die verstoord je hormoon balans even, dat kan dus ook effect hebben.

wacht het nog een tijdje af.