hoe krijg ik de rantjes vet weg tussen mijn oksels en borst?

Ik krijg een soort van randjes tussen de oksel en borst.
Terwijl ik wel in een goeie houding sta.
Ik train mijn borst met bankdrukken en flyes (in de sportschool)
Ik heb maar 11% body vet (dit was eerst 9% maar toen zag je het ook)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
weet je zeker dat het een randje vet is en niet gewoon vel?
want met zo'n laag vetpercentage lijkt mij dat apart.
Is verder je voeding en sportschema optimaal?
wissel je alle spiergroepen af? Niet alleen je bovenlichaam, maar ook je benen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verkeerde type/ maat bh?

Antwoorden (1)

spieren kun je gericht trainen, vet kun je niet gericht wegwerken, als dat zo zou zijn konden vrouwen bepaalde delen fors met vet vullen en andere delen superslank maken
het menselijk lichaam bepaald zelf waar ze de vet reserve opslaat, en dat scheeld per gesclacht.
betekend bijvoorbeeld dat als je je benen traind en vet bij je armen verminderd
in het kort, je kan alleen alle vet verminderen en hopen dat de belangrijke plekjes voor jouw snel aan de beurt zijn