Waarom doet mijn "haar" pijn als ik een dag een pet op heb?

Als ik een dag een pet op heb gehad doet mijn haar echt pijn bij de haarwortel (denk ik).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

je pet zit te strak of je hebt een gevoelige hoofdhuid

Toegevoegd na 57 seconden:
een hele dag een pet op is sowieso belastend, ik heb ook wel eens last van een knellend gevoel na lange tijd met een pet op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noemt men haarpijn. Je haar heeft waarschijnlijk in een tegennatuurlijke "houding" onder je pet gezeten.
Dit is hetzelfde wat meisjes ervaren als ze de hele dag hun haar in een hoge paardestaart hebben gehad en het haar 's avonds losmaken.