Vlekje op mijn contactlens?

Ik heb een zwart vlekje zitten op mijn contactlens, ik probeer hem eraf te krijgen maar het lukt niet.. Ik heb ze sinds gisteren. Het zijn zachte, dus ik wil er een beetje mee oppassen want ik ben bang dat hij scheurt. Weet iemand hoe ik het eraf kan krijgen? ( met mijn lenzenvloeistof lukt het ook niet )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat je lenzen morgen ten eerste bij je contactlensspecialist controleren wanneer je de lens zelf niet goed schoon krijgt. Dat is het enige wat je kunt doen.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de normale schoonmaak manieren gebruikt heb voor lenzen kan het volgens mij alleen een fout in de lens zitten. Terug gaan naar de winkel waar je ze gehaald heb.