Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een talent is iets wat je goed kan. Een talent betekent ook dat je je erg snel ontwikkelt op het gebied van je talent. Stel dat wiskunde mijn talent is; dan betekent het niet dat ik vanaf mijn geboorte alles al snap. Maar dat ik me heel snel ontwikkel. En dus snel de uitleg begrijpen. Een talent hoeft niet per se aangeboren te zijn. Ook kun je een talent zelf ontwikkelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Is een bijzonder goed ontwikkelde eigenschap van een bepaald persoon. Het woord wordt gebruikt in verband met vele vermogens. Iemand kan bijvoorbeeld talent hebben voor bepaalde schoolvakken of wetenschappen, werkzaamheden, creatieve uitingen (kunst), sociale interactie et cetera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets waar je erg goed in bent en ook leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dan een aanleg om iets heel goed te kunnen doen. Maar talent hebben is niet genoeg. Je moet je dan natuurlijk ook wel inzeten om het ontwikkelen. Als je aanleg hebt om een goede muzikant te worden maar je studeert nooit of maakt nooit muziek, dan wordt het niet veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een talent is iemand die erg goed in zijn vak/hobby is. Het is nog niet zo goed als een pro maar zit er wel in de buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding