Hoe gaat een paranormale beurs in zijn werk?

Komend weekend wil ik voor het eerst naar een paranormale beurs toe gaan(paraview). Ik ben erg geïnteresseerd in spiritualiteit. Ben niet paranormaal, maar sta wel open voor de wereld van de spiritualiteit en mijn ik. Op spiritueel gebied ben ik echt nog een leek. Is een paranormale beurs een manier om er een beter beeld van te krijgen en kun je ook echt al een soort reading ondergaan of fatsoenlijk gesprekken voeren met (paranormale) mensen?

Kortom hoe gaat het in de werkelijkheid aan toe op zo'n beurs. Heb ik er echt wat aan en kun je ook daadwerkelijk deelnemen aan bepaalde dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is puur oplichterij als je het hebt over readings en paronormale gaven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De helft van die 'paranormalen' komen alleen maar om makkelijk geld te verdienen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Als je geïnteresseerd bent in spiritualiteit, waarom ga je dan naar een paranormaalbeurs? Spiritualiteit en paranormaliteit zijn echt twee heel verschillende dingen!

Het beste antwoord

Je kan zeker readings krijgen en gesprekken voeren met paragnosten, handlezers, tarotkaartenleggers, auralezers, edelstenen-aanbevelers etc.
Je kan ook een massage-, reiki- of klankschalensessie ondergaan. Je kunt van alles kopen bij de kraampjes met spirituele boeken, wierook, dromenvangers etc.
Er valt van alles te doen.
Neem veel geld mee en houd er rekening mee dat er ook een hoop kaf onder het koren zit. Je zult dus soms een reading krijgen waarin je je absoluut niet herkent en dan is het zonde van je geld en tijd.
Zelf ga ik niet meer naar deze beurzen. Na drie of vier keer had ik het wel gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt op zo'n beurs kaarten laten leggen, hand laten lezen,(als je daar het geld voor over hebt), vaak zijn er ook readings of lezingen in een zaal, dan wordt je uit het publiek gepikt dus, en dan wordt er het een en ander verteld over je, vrees niet het wordt nooit echt persoonlijk. Maar je kunt dus echt deelnemen, kijk eerst gewoon wat je leuk lijkt. Verder kun je er vanalles kopen zoals tarotkaarten, edelstenen, wierook, boeken.
Ik vermaakte me er meestal wel, ook met mensen kijken.
anneliez
12 jaar geleden
Op de site paraview.nl staat ook veel informatie