stemmingswisselingen wat kan het zijn??

ik ben 11 jaar en heb de hele tijs stemmingswisselingen soms word ik boos om niks en dan even later ben ik helemaal niet meer boos heb ik nog nooit gehad dus wat kan het zijn?? alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Haha,welkom in de (pre)puberteit! Natuurlijk heb je dat nog niet eerder gehad. Je bent nog geen puber geweest. Wen er maar vast aan.. Je lichaam gaat veranderen en deze veranderingen zorgen voor hormonale schommelingen in je lichaam en dan krijg je dit soort buien. Heeeel herkenbaar!^_~! En het bij jou gaat zoals bij mij krijg je vast nog veel ruzie's met je ouders. Niet leuk,maar het hoort erbij. En dan naar je kamer,deur dicht knallen en dan muziek zo hard dat de buren komen klagen( bij mij hè?) Komt allemaal vanzelf weer goed hoor!:)

Dat zou wel eens het begin van de puberteit kunnen zijn Er beginnen hormonale schommelingen in je lijf waardoor je ook ongesteld gaat worden en borsten krijgt, maar die kunnen ook nogal van invloed zijn op je psyche (dus hoe je denkt) Maar er is helemaal niks mis mee om dat een keertje te bespreken met je huisarts, die is daar ook voor, niet alleen voor " duidelijk dingen" zoals gebroken armen en griepjes

lijkt me een echte kwestie van hormonen. als je een puber bent heb je daar last van dat je van het ene humeur in het andere humeur kan vallen. het is niet erg hoor maar wel lastig voor je. het gaat vanzelf weer over. je bent echt gewoon in de pubertijd denk ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100