Wat heb ik?

Ik heb de laatste 7/8 maand last van vermoeid zijn. Ook pieker ik soms (al is dit verminderd) en soms ook een klein beetje duizelig. Soms ook een 'eenzaam' gevoel. Wat houd dit in?

(ik ben 15 jaar oud als dat er toe doet)

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb ook soms last van 'angst'. Vooral in het begin. Het zakt wel wat af.
Ik vind het ook moeilijk om er met iemand over te praten!

Toegevoegd na 1 dag:
Ook heb ik weleens wat last van een 'dromerig gevoel'. Dat gevoel is sterker als ik vermoeid ben. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je inderdaad leuke dingen naast school? Zit je ergens mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welkom in de puberteit

Antwoorden (5)

Heb je misschien vervelende dingen mee gemaakt? En hoe ziet je sociaal leven eruit? Doe je veel leuke dingen naast je school? Heb je vrienden die je echt vertrouwd? Het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit als het om vrienden gaat. Voel je je down dan is het verstandig om eens met de huisarts te praten. Je kunt beter nu iets ondernemen voordat je nog slechter in je velletje gaat zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn sociale leven is wel goed. Ik heb echte vrienden. Ik doe ook leuke dingen buiten school om. Het begon wel na een zeer drukke werktijd op school. Ik denk zelf dat ik nu iets van stress heb. Ik heb er eigenlijk nog noet met iemand over gepraat.
Dat eenzaamheid gaat wel weer over, maar misschien heb je pfeiffer?(hoe schrijf je dat?) of suikerziekte, zit dat in de familie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had dit ook. Tenminste zoiets. Vooral heel vermoeid, na uitgebreid bloedonderzoek blijk ik vitamineD tekort te hebben, totaal niets ernstig en makkelijk iets aan te doen. Misschien moet je eens langs gaan bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind depressie een heel zwaar woord voor je maar iets wat erop lijkt , het is het eerste wat in me op komt maar dan wel een beginnende depressie ( lichte)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook veranderd er veel in je lichaam in de pubertijd. Dit is de tijd waarin je lichaam de meeste voedingstoffen nodig heeft. Probeer dus goed te eten en zorg dat je genoeg vitaminen binnen krijgt.
Het eenzame gevoel dat je soms krijg kan komen omdat ik in die tijd meer plezier had met mijn vrienden dan met mijn familie, want ik had het idee dat mijn familie mij niet zo begreep. Dus dan kan het zijn de je je thuis eenzaam voelt.