wat zijn de nadelen van een tepelpiercing?

Toegevoegd na 9 minuten:
jaa wat extra uitleg is natuurlijk makkelijk

ik ben een een man (van 16)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Kristal
12 jaar geleden
Ik weet het antwoord niet maar ik kan me voorstellen dat het wel belangrijk is om te weten of je een man of vrouw bent om van iemand een goed antwoord wilt krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een voordeel? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je je jas er aan kan ophangen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verminkt je lichaam; zou je als nadeel kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke
maar uhmm
je kan ook gwn antwoorden ipv reactie....
en ik ben een man dus ik zal waarschijnlijk nooit borstvoeding hoeven geven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke las net pas je reactie dus mijne is ook overbodig...

Antwoorden (5)

Je kan in het zwembad aan het haakje van het bikinibandje van de badmeesteres blijven hangen. Dat doet vast veel pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je kunt ontstekingen krijgen. Een bevriend huisarts zegt dat ie geregeld dat soort gevallen op zn spreekuur krijgt.
je kan ook aan de navelpiercing van je vriendin blijven hangen, dat is ook gevoelig. Maar waarom zou je een piercing nemen? je bent een knul van 16, wacht nog een paar jaar en kijk dan of je het nog wil of je vriendin het wel leuk vind. Want dat kan ook nog dat je toekomstige vriendin of vriend het niet leuk vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pijnlijk om te zetten, duur, je kan er spijt van krijgen, je hebt een blijvend litteken en sommige mensen zullen je vreemd aankijken.

En ikzelf vind het niet mooi;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zetten doet zeer, genezen duurt allemachtig lang. Het is duur en je ziet ze altijd zitten als je een dun shirtje aanhebt (verbergen is moeilijk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Infecties.