Ik ben 16 en ik heb flaporen en ik wil er echt van af maar eigelijk zonder operatie, is dat mogelijk? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb een klasgenootje gehad met flaporen, die er ook erg mee zat. Hij heeft uiteindelijk d.m.v. een operatie zijn oren iets meer richting zijn hoofd laten zetten. Een ander kapsel is misschien ook een idee, ik vind het in ieder geval knap van je dat je de oplossingen buiten het operatieve. Niet dat daar iets mis mee is, maar er zijn ook andere mogelijkheden. Ander kapsel is daar een van, of draag een pet of een andere hoofddeksel.

Hou er ook rekening mee dat naarmate je ouder wordt, je je ook veel minder van dit soort dingen gaat aantrekken. Maar dat is iets waar jijzelf achter moet komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zonder operatie is dat niet mogelijk helaas.
Misschien kun je een mits op doen, of iets met je haar. Of een koptelefoon op.

Weetje, ieder mens is uniek. Bij jou zijn het je flaporen, bij iemand anders is het misschien een hazenlip. Probeer blij te zijn met wie je bent, perfect bestaat niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent te oud om het nu vanzelf weer recht te laten staan, sorry. Bij baby's 'plakken' ze de oren nog wel eens tegen het hoofd in de hoop op enig effect, maar daar ben jij helaas te oud voor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook flaporen en ik ben 18. Ik heb gewoon mijn haar laten groeien. Veel mensen zien nu niet eens dat ik flaporen heb + het staat goed bij mij (al zeg ik het zelf)