mijn vriendin heeft een bloedblaarwij hebben 28 september 2011 een scholencross kan zij mee doen met de bloedblaar want de bloedblaar is op de hiel ?

zou u snel kunnen antwoorden het is namelijk binnen 2 dagen de scholencross

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

In principe wel Het grootste risico is dat de blaar kapot gaat, en je bloederige schoen overhoudt TEvens wordt het snel ongemakkelijk. Maar waar een wil is, is een weg. Het kan wel. Maar het kan onprettig worden. Natuurlijk maakt het een verschil of het een klein of groot blaasje is, en hoe lang deze er al zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste voor je vriendin is, dat het niet gaat
ontsteken, dus heel goed ontsmetten, en daarna afplakken
met een ruime pleister, en dat 2a3 keer per dag herhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plak er op de dag van de cross een speciale blarenpleister op, deze werkt ook tegen de druk van de schoen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als zij er goed en pijnloos mee kan rennen moet het geen probleem zijn. Wel kan ze het best het even kunnen afplakken met een pleister.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste even een speciale pleister bij de apotheek halen. Deze pleister dekt de blaar goed af en gaat druk tegen. Leg het even uit en de apotheek kan je er goed aan helpen!

Persoonlijk ben ikzelf nogal van het doorprikken van blaren (maar niet iedereen vindt dit fijn). Ik vind het fijn als de druk er vanaf is. Mocht de blaar uit zichzelf opengaan dan goed ontsmetten met alcohol en een droog gaasje op doen. Voor het sporten dan die speciale drukpleisters erop doen.
Steenuiltje