Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb moeite met slikken wat kan ik er aan doen?

Ik heb moeite met slikken hoe kom ik er van af.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik ben 12 jaar en heb nu ongeveer 3maanden last van slijm in mijn keel als ik goed slik gaat het pas weg.

Toegevoegd na 14 minuten:
ik drink best veel water en ik heb soms het gevoel van een prop slijm in mijn keel

Toegevoegd na 15 minuten:
ik heb verder geen klachten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
602

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruik keelsnoepjes. Misschien helpt dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeite met slikken kan allerlei oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld een langdurige ontsteking van de neusbijholten zijn, waardoor je meer slijm hebt, dat soms moeilijk is door te slikken. Je kan het gevoel krijgen dat er een brok in je keel zit door irritatie van de keel. Daardoor krijg je moeite met slikken.
Vraag aan je moeder om naar de huisarts te gaan voor een onderzoek, dan kan je behandeld worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan meerdere oorzaken hebben rook je if bevind je je vaak in rokerige ruimten. Ben je verkouden, astmatisch of ben je bekend met bronchitis ?? Melkprodukten ( ook chocolade ) kan slijmvorming veroorzaken. Als je al zo
lang last hebt kun je beter even langs je Huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding