ik heb vaak pijn onder mijn ribben wat kan dit zijn, herkend iemand dit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruik je drugs?

Het beste antwoord

Het kan een teken zijn dat het slim is de huisarts te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kan wijzen op gal, nier of blaasproblemen.. toch even naar de dokter denk ik zo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een soort krampje bij elke ademhaling wat na verloop van tijd vanzelf weer verdwijnt? Mijn moeder zei vroeger dat dat een tussenribspiertje (?) was.
Maar even aan een dokter vragen lijkt me verstandiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb zelf ook zoiets gehad.

Ik heb tijdens het sporten mijn ribben gekneusd maar heb nooit rust genomen. Nu krijg ik bij een grote physieke inspanning weer last van mijn ribben.

Rust en warmte is het beste medicijn (voor mij). Omdat ik er te lang mee door ben blijven gaan, blijf ik er last van houden. Het doet dan vooral pijn als ik iets til of mijn buikspieren aanspan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 't ook, gelukkig niet zo vaak meer maar dat komt omdat ik onder behandeling ben. Ik heb ziekte van Lyme en bij mij komt 't daar vandaan. 't Is overigens niet de enige symptoom van de ziekte van Lyme
Toch lijkt het ook mij verstandig dat je toch even naar de huisarts gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is eigenlijk een beetje te algemeen opgeschreven om daar voor ons antwoord op te geven,ik heb het ook vaak maar dat komt omdat ik last heb van mijn darm te te hoog is gaan liggen....naar de huisarts en even goed uitleggen!!sukces
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het aan beide kanten is zou ik denken aan lucht in de darmen. Maar het kan van alles zijn. Even in de gaten houden en anders een bezoekje aan de huisarts. Ik zou niet gelijk aan iets ernstigs denken.