Wat te doen met een pijnlijke teen?

Ik heb vanavond een massief houten eet tafel stoel op me teen laten vallen...(aauuuu) hij is blauw en dik kon er aan het begin niet goed op lopen... nu wel....wat kan ik het beste doen? rust nemen? Blijven bewegen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kan ook gebroken zijn, misschien moet je even langs de huisarts.

Het beste antwoord

Je had het kunnen koelen om de zwelling tegen te gaan, maar ik neem aan dat het al een tijdje geleden is.

Zo rond dit tijdstip zou ik je adviseren niet te blijven bewegen maar gewoon naar bed te gaan, morgen afhankelijk van de pijn kan je beslissen of je langs de huisarts gaat of niet.

Mocht je gewoon kunnen lopen en bewegen is het hoogstwaarschijnlijk enkel gekneusd. Blijven bewegen in hoeverre pijn dat toestaat is dan het beste. Gewoon luisteren naar je lichaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is maar 1 goed antwoord op deze vraag, gewoon naar de dokter gaan, een tafel op je teen, er kan bijna niet anders dat je teen gebroken is. Gewoon gaan dus.