Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou een goeie locatie zijn om een reunie te houden?

Ik ben bezig met een reunie te organiseren van de lagere school. Maar waar kun je het beste afspreken zodat je alle tijd hebt om elkaar na zoveel jaar weer te zien..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

In het schoolgebouw waar jullie samen in de klas zaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in een ruine
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een centrale plaats..Utrecht misschien Hoog Catherijne..voor iedereen bereikbaar met auto-openbaar vervoer-de trein...
Ik ben daar niet bekend met gelegenheden om elkaar te ontmoeten,maar dat weet vast een andere GVer wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de plaats waar het allemaal om draait, de school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan hoe lang je van school af bent, en hoeveel mensen er komen.
Wonen nog (relatief) veel mensen in de stad waar je bent opgegroeid/waar je school stond: Doe het daar. Anders op een makkelijk bereikbare plek.
Locatie: Huur bij een restaurant oid een ruimte, erg makkelijk, hoef je ook niet daarna te gaan opruimen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Claudiatje;

Ik heb twee maanden geleden het grootste deel van mijn lagere schoolklas na 35 jaar weer bijelkaar gekregen. We verzamelden 's middags rond twee uur op het schoolplein en konden de school ook weer even van binnen bekijken. Toen naar onze oude kerk (RK-school) gewandeld; voor sommigen als herinnering, voor anderen misschien als traumaverwerking. Daarna had ik een kantine van een lokaal museum dicht in de buurt gehuurd waar we een paar uur hebben geborreld en bijgekletst en tenslotte met de mensen die nog niet vanwege de terugreis waren vertrokken een hapje gegeten. Erg geslaagde dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een cafe of kantine waar jullie veel kwamen vroeger. en waar de meesten een goeie herinnering aan hadden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding