Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wiebel ik graag met mijn been, als ik ze over elkaar geslagen heb?

Ik voel me totaal niet onrustig, heb geen stress
Van kinds af aan doe ik dit al, en heb er zelf geen last van.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dan kun je expressie geven aan je onrust... Je lichaam loopt dan in de pas met je mind die onrustig is... En als het in de pas loopt dan stroomt het beter...

Als je niet voelt dat je onrustig bent, kan het zijn dat je niet beter weet of eraan gewend bent...

Nee zelf heb je er geen last van, maar een ander wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je merkt dat je geen grond onder de voet hebt en dan ga je automatisch wiebelen/schommelen om toch een zeker en prettig evenwicht te hebben....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk een gewoonte geworden.
Alleen kan je op latere leeftijd last krijgen van benen over elkaar hangen, door artsen wordt het afgeraden. zal met de aderen en de bloedsomloop te maken hebben.
Voor de rest, doe lekker dat waar jij je lekker bij voelt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een aanwensel, als je het wil kun je het ook afleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het ook altijd en kan het niet laten.Ik let er wel eens op omdat mijn man weleens zei:zit toch niet zo te wippen",maar het gaat automatisch. Hij is er inmiddels aan gewend.Ik denk dat het komt omdat het been zo lekker vrij hangt.Maar het is waar dat je aders worden afgekneld en het daardoor niet goed is voor de bloedsomloop
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding