Heb ik tremor?

Mijn moeder zegt dat mijn hoofd trilt als ik met anderen praat. Dat trillen van m'n hoofd gebeurt alleen als k praat met anderen.
Ik merk het zelf niet. ben ook helemaal niet zenuwachtig of iets dergelijks, juist heel open en vrolijk. Maar ik vind t toch wel frustrerend en zorgelijk, omdat k het zelf niet merk en omdat t waarschijnlijk geen gezicht is. En k wil later niet een oud groentje worden met een schuddend hoofd.. Helpp

Toegevoegd na 47 seconden:
Oud groentje = oud vrouwtje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Moeders , behalve als ze medicijnen hebben gestudeerd, weten ook niet alles van trillen. Tremor is geen ziekte maar een ander woord voor trilling. De van haar plastische chirurgie-ingrepen bekende Marijke van Helwegen trilt (soms) ook met haar hoofd. Ga maar gewoon praten met je huisarts.