Hallo, ik wil graag een schatting van hoe groot ik word..???

Ik ben 14 jaar.. Heb schoenmaat 47
Ik ben nu 1,80 mijn vader is 1,93 en mijn moeder 1,75

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat hebben we tussen de benen zitten? Dat is toch wel handig om te weten;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha een jongen ben ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader heeft schoenmaat 46 en m'n moeder 40
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat je ong even lang wordt als je pa dan, misschien nog iets langer. Klein zul je in ieder geval niet zijn

Antwoorden (3)

Je bent nog niet volgroeid, dus ik ben bang dat je je vader straks recht in de ogen kunt kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha okee
Voor jongens: theoretische eindlengte = (lengte vader + lengte moeder)/2 + 11cm (variatie ± 9cm)

Voor meisjes: theoretische eindlengte = (lengte vader + lengte moeder)/2 - 2cm (variatie ± 9cm)

Als ik dit uitreken in jouw situatie dan kom ik uit op een lengte van:

voor een jongen: tussen 1,87 en 2,03 cm
voor een meisje: tussen 1,74 en 1,90 cm

Toegevoegd na 3 minuten:
je bent een jongen en dus kun je volgens de statistieken een lengte bereiken van 2,03 cm.

Toegevoegd na 5 minuten:
correctie: cm = m
(ik bedoel natuurlijk 2,03 m)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ 1
Misschien heeft je moeder je groeiboekje nog.
Kun je daarin kijken langs welke lijn je omhoog ging, en ook je uiteindelijke lengte.

Deze volgende site vraagt meer informatie, die hier niet bekend is:
http://www.tno.nl/content.cfm?context=thema&content=inno_case&laag1=891&laag2=902&item_id=830
Klik dan op: Meer informatie

Volgens onderstaande site 1.95