Wie is dit??

Deze afbeelding komt uit de nieuwe bavaria reclame.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt de hond? Fifi, denk ik.

Het beste antwoord

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/1279411/2011/06/16/Crystal-Harris-wilde-Hugh-Hefner-voor-het-altaar-dumpen.dhtml

Crystal Harris is de (inmiddels ex) verloofde van Hugh Hefner. 5 dagen voordat het huwelijk plaats zou vinden, heeft zij de benen genomen. Zij is 25 jaar en Hugh is 85. Feestje gaat niet door dus, maar het reclamespotje wel natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Minnie weet niet wat ze aan moet trekken. Dat staat er duidelijk bij...

Toegevoegd na 21 seconden:
Minnie dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha minnie is de hond;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is indd de hond. De ondertiteling is juist van de playmate
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan ook nog ja :) ik ken de reclame niet. En die mevrouw dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal niet veel verschillen qua IQ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehhhh... Is dit een grap?? Waarom zou ik in godsnaam willen weten hoe dr hond heet!
Dat was de vriendin van Hugh Hefner. Zij zouden gaan trouwen maar zij blies het hele feest af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een playmate uit de stal van hugh hefner

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze heet Crystal Harris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ex-playmate, inmiddels...