Ik was ook veertien, dus ik kan moeilijk nee zeggen. Er is ook niet echt een richtlijn voor.
Er is geen leeftijd waarop je het perse gedaan moet hebben of perse nog niet.

Zolang je pas seksueel actief wordt als je daar, uit eigen vrije wil, geestelijk en lichamelijk rijp voor bent. Dan is het goed, en maakt de precieze leeftijd niet zo veel uit.

Als je het doet omdat je denkt dat het hoort, omdat je vriendje het wil, omdat je vriendinnen zegen dat het moet, omdat je er bij wilt horen, dan zijn dat allemaal heel slechte redenen, al ben je dertig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beetje jong denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken dr een van 12 dat is gewoon zielig vindt ik. En zeker niet normaal.