wat betekent het als een jongen waar je verliefd op bent eerst heel flirterig met je omgaat en daarna opeens heel bot doet en afstand neemt ?

ik leerde een tijd geleden een jongen kennen, ik merkte aan hem dat hij vaak gespannen en gefrustreerd was, dus ik was heel lief voor hem, en kreeg daarbij ook gevoelens voor hem, een paar dagen later hapte hij enorm toe, hij maakte seksuele opmerkingen naar mij toe, en gaf me verbaal en non-verbaal veel aandacht, maar opeens op een dag veranderde hij helemaal. Hij werd opeens bot en grof, hij negeerde me vaak als ik wat vroeg of reageerde niet vriendelijk, hij nam duidelijk ook afstand praatte niet tot weinig met me, Maar Maakte nog wel steeds Seksuele opmerkingen naar mij toe :S:S:S, ik word er echt helemaal verward van!
wat moest ik doen of verwachtte hij van mij :S?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Deze jongen is duidelijk enkel maar geïnteresseerd in seksuele voldoening en is hoogstwaarschijnlijk niet op zoek naar een langetermijn relatie.

Hij toonde zijn emoties, wanneer hij een luisterend oor nodig had om zijn problemen kwijt te kunnen bij iemand.

Het lijkt erop dat deze jongen niet tot over zijn oren verliefd is op je maar op dat moment een luisterend oor nodig had en nu enkel nog probeert zijn goesting kwijt te geraken.

Het klinkt redelijk grof maar het wijst duidelijk hierop.... ik zou hier niet zoveel tijd en energie hierin steken want dit lijkt een liefde van één kant die gedoemd is te mislukken.

Hoe knap en sexy hij ook mag zijn het zal waarschijnlijk meer een steek in het hart worden.

Ik denk dat iedereen wel al eens zich gebruikt gevoeld heeft op die manier.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat kan heel veel betekenen elke man in anders
maar waarschijnlijk vindt hij de aandacht leuk maar wil die verder nix
ook kan het zijn dat ie echt heel onzeker is en niet goed weet hoe hij met zijn eigen gevoelens om moet gaan
het is heel moeilijk hier een goed antwoord op te geven want ik ken de hele situatie niet

maar ik ben nog vrijgezel :p

groetjes dave
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals jij deze jongen beschrijft; hij is vaak gespannen en gefrustreerd.
Het zou kunnen dat jij met jouw lieve gedrag, en het feit dat je gevoelens voor hem hebt gekregen een bepaalde gevoelige snaar bij hem hebt geraakt. Hij weet echter niet hoe hij daarmee om moet gaan, en daarom stoot hij je nu weer af.
Ik denk dat je hem het beste even met rust kunt laten. Daarmee bedoel ik niet teveel aandacht van hem vragen, en niet verwachten dat een jongen die gefrustreerd is van één lief meisje plotseling verandert in een spontane lieve jongen. Blijf jezelf, blijf aardig doen, en wie weet zal hij stukje bij beetje ontdooien omdat hij ontdekt dat hij het toch wel fijn vindt hoe jij doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heeft iemand hem zeer waarschijnlijk slechte en onware dingen over jou in zijn oor gefluisterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk dat hij niet weet hoe hij met deze gevoelens om moet gaan. Dat hij niet weet wat hij nou precies voor je voelt of niet. Dat hij het gewoon leuk vindt om zo tegen je te doen, maar dat hij zelf geen relatie hoeft met jou, en hij te bang is dat jij hem leuk gaat vinden, dus hij zo tegen je gaat gedragen. Was die omkeer in zijn gedrag toevallig net nadat je letterlijk tegen hem hebt gezegd dat je hem leuk vond (ALS je dat überhaupt al hebt gezegd?) of anders...

Ik zeg het niet graag, maar ik ben bang dat zijn vrienden jou misschien hebben afgekeurd. Dat zijn vrienden constant over jou hadden, op een onplezierige manier. Hij schaamt zich misschien voor je, dat is een mogelijkheid. Zo plotseling op een dag dacht hij bij zich zelf, ik schaam me te veel voor je, ik moet onze 'relatie' verbreken.
Dit is een mogelijkheid zeg ik, ik zeg niet dat dit het geval is.

Wat het geval ook is, het is niet leuk voor jou. Jij bent constant lief tegen hem geweest zeg je, en ineens doet hij zo. Ik denk dat het beter is dat jullie eens (in het echt, niet op msn oid) een keer ergens gaan praten, en dan vraag je waarom hij zo tegen je doet. Dan krijg je wel een antwoord. Geef ook suggesties, zoals Of keuren jouw vrienden mij af? Hij zal eerder ja zeggen op die vraag, dan een antwoord geven ''mijn vrienden keuren je af'' als je vraagt 'Waarom doe je zo raar tegen mij de laatste tijd?''

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is duidelijk dat er iets is gebeurt. Anders zou hij niet zo plotseling anders tegen je doen.