Hoe stimuleer je de gspot bij een vrouw?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg voor goed gemanicuurde nagels/ vingers en veel glijmiddel.
En veel geduld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://furiouspurpose.me/wp-content/uploads/2012/04/gspot.jpg Hier zittie ongeveer.

Antwoorden (3)

Uit mijn ervaring: je brengt één of twee vingers bij haar binnen. Dan probeer je met die vingers naar haar navel toe te gaan. Daar zit een ribbelig gebied en daar moet je zijn. Ik draai veel rond of wrijf op en neer over dit gebied. Dat vind m'n vriendin in ieder geval erg lekker :)

Veel plezier met oefenen, vraag vooral aan je partner of ze het lekker vindt. Alleen zij kan je het echt 100% leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is nog twijfel of het wel bestaat. Wat sommige wetenschappers nu zeggen is dat het een extensie van de clitoris is, die loopt binnenin een heel stuk door. Je raakt dus eigenlijk de achterkant van de clitoris (indien bereikbaar).

Plaats 1 of 2 vingers in de vagina, zover als mogelijk en maak een soort 'kom hier' beweging tegen de vaginawand aan, richting de voorkant van de schaamstreek.

Toegevoegd na 36 minuten:
Zorg dat de vagina nat genoeg is, of gebruik glijmiddel erbij.
En nagels heel kort geknipt, zonder scherpe randjes! Anders kun je binnenin wondjes veroorzaken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Inderdaad! Ik zal het toevoegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zover mogelijk hoeft niet. Met 2 kootjes ben je er vaak al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
voor zover nu bekend is de g-spot inderdaad een stukje van de clitoris, deze kan het best worden gestimuleerd door druk (deze is namelijk druk gevoelig)
Naast de andere antwoorden met de vingers kan je hiervoor ook kunststof hulpmiddelen gebruiken. Die kan je zelfs bij de ETOS kopen.

Omdat je vraagt hoe je die stimuleert, het stappenplan uit bijgaande link:

1. Eerst opwarmen
2. Penetratiestandjes die de G spot stimuleren
3. Vinger technieken

Toegevoegd na 10 minuten:
Overigens, sommigen beweren dat je tussen de oren moet zoeken. De G-spot bestaat als orgaan helemaal niet en zit voornamelijk tussen de oren. Natuurlijk, er zijn gevoelige plekjes in de vagina en met bovenstaand stappenplan scoor je punten bij je vriendin of vrouw.