In 't klooster gaan of in een moslim-land gaan wonen (een burka zal niet zo aantrekkelijk zijn).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal geen geheim zijn dat vrouwen met een burka achter de voordeur niet noodzakelijkerwijs sexloos zijn.
- afleiding
- sporten
- koude douche
- aan afstotende dingen denken

Toegevoegd na 20 minuten:
Oja, en wat XiniX zegt; er aan toegeven in een veilige setting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel knoflook eten, je nooit wassen en proberen je uiterlijk aan te passen aan de onderstaande voorbeelden:
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Leef je uit in elke seksuele verleiding, in een veilige omgeving met mensen die je vertrouwd... Als je dat doet zul je zien dat elke (seksuele) verleiding (of fantasie) stopt met verschijnen in je beleving, als je ernaar luisterten uitwerkt... Dus nothing fails like succes...
Maar kijk wel uit, want door het uitwerken van je huidige seksuele verleidingen, ruim je ze uit de weg, maar ik zeg je dat er vervolgens andere en nieuwe voor in de plaats zullen komen... Maar dan kun je daar weer mee aan de slag, tot alles uitgewerkt is, en wat doe je dan? Is het dan saai, is het dan doods?... Wie weet, werk het allemaal uit en je zult erachter komen wat er dan is... Zo gaat het en niet anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoofd afwenden naar niet aantrekkelijke dingen.. bijvoorbeeld je voeten of je oude buurvrouw.. of gewoon je ogen sluiten.. probeer het te negeren.. hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij kregen vroeger in militaire dienst kamfer door het eten,althansw zo ging het vehaal. Dat bracht je libido naar een heel laag niveau. Dat zou je kunnen probern,maarik weet niet wat de dosis is! Bijkomend voordeel is,dat je dan geen last van motten hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je anders op en afgelopen met de pret. VInd je het wel leuk, acteer er dan gewoon op zonder twijfel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is heel veel verleidelijk in het leven, en als je al die verleidingen zou opvolgen, zou je bijna geen tijd overhebben om nog te leven....Ik denk dus, dat je sexuele verleiding net zo kunt weerstaan, als andere verleidingen : ijsjes, hele dure kleren, met 220 km over de snelweg, nooit meer werken maar altijd leuke dingen doen, als het slecht weer is buiten lekker de hele dag in bed met een boek of een dvd.....door te luisteren naar je verstand, dat je zegt, dat je niet alles kan hebben wat je misschien graag zou willen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slaappillen nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verstand op 0 zetten, en doorgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke nu kan ik net als de andere zeggen dat je aan vreselijke dingen moet denken,maar ik doe het niet!mijn antwoord is eigenlijk ook een vrag aan jezelf:ik neem aan dat je een relatie hebt en toch kun je je zelf niet bedwingen...is je relatie dan wel goed?en wat jij zoekt vooral op sexueel gebied?ik denk dan eigenlijk vanniet...heb je geen relatie dan denk ik dat je erg toe bent aan een relatie met topsex,dan weet ik zeker dat geen enkele sexuele verleiding je om kan krijgen als het niet van je partner is......heb ik een beetje gelijk?