Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste manier om hondenpoep van je schoenen te halen?

Titel zegt genoeg neem ik aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Eerst je schoenen tegen een drempel wrijven zodat het ergste eraf is. Vervolgens met een stokje of mesje wat vies mag worden de restjes eruit schrapen. Tot slot zou ik de onderkant nog even met heet water uitwassen en dan even buiten laten drogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je schoenen tegen de muur pak de tuinslang en spuit het er af:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
Van mij een plus! Dit helpt prima hoor. Je kunt nog wat druk opbouwen op de slang, dan kan je het wegspuiten met kracht. Scheelt je een hoop gepiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie houdt de schoen vast. Of denk je wel dat hij gewoon tegen de muur blijft staan?
Steenuiltje
12 jaar geleden
Nou je legt de schoen gewoon op de kop op de grond (desnoods verzwaar je hem met bv een steen) en spuiten maar! Bron: eigen ervaring, is niks mis mee en gaat perfect!
Pak een oude afwasborstel, een emmer met water en gewoon eraf borstelen met het water

Toegevoegd na 36 seconden:
Wel buiten hoor niet in de wasbak binnen ofzo! haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Niet iedereen heeft gras in de buurt en ook ik heb het ooit zo schoongemaakt. En het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral als je warm water gebruikt en de lucht van hondenstront komt met de damp mee. :-)))))))))))
Door t gras vegen zo is t meeste eraf en dan met heet water afspoelen. Daarna met zeep tegen de stank. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over nat gras lopen. Dat moet met dit weer wel lukken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met je schoen over nat gras wijven,
met een stokje of een mes hete eraf wrijven,
aan de rand van de stoep wrijven,
met een doekje af wrijven,
met zo'n schoenpoetsmachine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zoekt de eigenaar van de hond -die zijn ontlasting heeft neergelegd zonder dat hij dat heeft opgeruimd- en leg het probleem bij hem/haar neer. Vertel hem/haar dat je heel eenvoudige poepschepjes kunt kopen in een dierenwinkel met en zonder plastic zakjes. (Je kunt ook kleine plastic boodschappenzakjes gebruiken). Deze kun je op verschillende plaatsen in speciaal voor deze acties neergezette poepbakken droppen. En vertel/zeg hem/haar dat je een hekel hebt aan stront aan je schoenen en of hij je deze misschien voor je schoon wil maken.

Ik ben geen hondenhater. In tegendeel: ik heb zelf een hond, maar ruim het altijd netjes op. Wij poepen toch ook niet op de stoep?!?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dit allemaal niet werkt, dan moet je naar het antwoord van Sjeel90 kijken. Dat is het beste alternatief denk ik.
Sterkte ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
Wordt er nog DNA onderzoek uitgevoerd om de hond te kunnen herleiden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou dat het waar was. Dan zouden al die asocialen er met hun eigen neus of schoenen doorheen worden getrokken. Maar ik ben bang dat ze bij het forensisch laboratorium een gevonden hoop stront geen reden vinden om onderzoek naar te doen. Ik zou zeggen: Goed opletten wie het doet en de persoon erop aanspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol steenuiltje :)
Steenuiltje
12 jaar geleden
Hahaha!
In het begin als er veel ophangt effe aan de stoep afvegen , daarna kijk je waar er gras is en wrijf je er paar keer goed over , dan zou het meeste er af moeten zijn , greetsss.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een harde boender en zeepsop, En dan maar boenen, net zolang tot je schoenen schoon zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding