Wat is de beste manier om hondenpoep van je schoenen te halen?

Titel zegt genoeg neem ik aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Eerst je schoenen tegen een drempel wrijven zodat het ergste eraf is. Vervolgens met een stokje of mesje wat vies mag worden de restjes eruit schrapen. Tot slot zou ik de onderkant nog even met heet water uitwassen en dan even buiten laten drogen.

Zet je schoenen tegen de muur pak de tuinslang en spuit het er af:)

Pak een oude afwasborstel, een emmer met water en gewoon eraf borstelen met het water Toegevoegd na 36 seconden: Wel buiten hoor niet in de wasbak binnen ofzo! haha

Door t gras vegen zo is t meeste eraf en dan met heet water afspoelen. Daarna met zeep tegen de stank. Succes!

Over nat gras lopen. Dat moet met dit weer wel lukken..

met je schoen over nat gras wijven, met een stokje of een mes hete eraf wrijven, aan de rand van de stoep wrijven, met een doekje af wrijven, met zo'n schoenpoetsmachine.

Je zoekt de eigenaar van de hond -die zijn ontlasting heeft neergelegd zonder dat hij dat heeft opgeruimd- en leg het probleem bij hem/haar neer. Vertel hem/haar dat je heel eenvoudige poepschepjes kunt kopen in een dierenwinkel met en zonder plastic zakjes. (Je kunt ook kleine plastic boodschappenzakjes gebruiken). Deze kun je op verschillende plaatsen in speciaal voor deze acties neergezette poepbakken droppen. En vertel/zeg hem/haar dat je een hekel hebt aan stront aan je schoenen en of hij je deze misschien voor je schoon wil maken. Ik ben geen hondenhater. In tegendeel: ik heb zelf een hond, maar ruim het altijd netjes op. Wij poepen toch ook niet op de stoep?!? Toegevoegd na 1 minuut: Als dit allemaal niet werkt, dan moet je naar het antwoord van Sjeel90 kijken. Dat is het beste alternatief denk ik. Sterkte ermee.

In het begin als er veel ophangt effe aan de stoep afvegen , daarna kijk je waar er gras is en wrijf je er paar keer goed over , dan zou het meeste er af moeten zijn , greetsss.

Een harde boender en zeepsop, En dan maar boenen, net zolang tot je schoenen schoon zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100