ik tril als ik een voorwerp vast houd. hoe kan dat?

vooral kleine voorwerpen: Glazen , borden , lepel etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te veel gedronken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
drink je veel koffie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen alcohol geen koffie

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk komt het omdat je te krampachtig kleine dingetjes vast houd of er in gedachte te veel mee bezig bent.
Oefen met losjes vasthouden en probeer niet te knijpen dan zul je zien dat het trillen minder word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je wel gespannen, heb ik ook last van. Misschien helpt een wekelijkse massage wel, of iets anders wat je doet ontspannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit het een btj in de Fam. ? Nee . Ga er eens met je huis arts over praten . Maak je er geen zorgen over ,meestal is het niks .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Haha voor een voorwerp trillend vast te pakken naar de huisarts het wordt steeds gekker XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vader van de familie alleen als die dronken is. ( Bij mij zonder drank )
Kan goed zijn dat je fijne motoriek niet helemaal optimaal is. Heb je bv ook een niet al te mooi handschrift?
Maar veel koffie of het gebruik van alcohol en/of drugs kan ook een oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handschrift is netjes Geen gebruik van alcohol/koffie of drugs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En is dit iets wat je pas hebt of heb je dit altijd al gehad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn hele leven al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hoort het gewoon bij jou,maak je je zorgen kan je er altijd eens mee langs de huisarts