Wat zijn momenteel de goedkoopste sigaretten?

Anno 2024. In Nederland.
Bij de pomp, supermarkt of tabakswinkel.

Mag ook grootverpakking zijn.
Wel kant en klaar.

Ik ben wat uit aan het zoeken voor een client van me, die ik begeleid bij de financieen. Vandaar mijn vraag.
PS: gaat zich om goedkoopste merk / verhouding inhoud pakje evt.

3 maanden geleden
4.8K
ronron1212
3 maanden geleden
Sigaretten kosten overal het zelfde de prijs staat op het pakje en is dus overal gelijk.
Gouranga
3 maanden geleden
Maar het ene merk is duurder dan het andere merk. Ik bedoel dus vooral wel merk en welke inhoud is aantrekkelijkste voor de client
ronron1212
3 maanden geleden
https://nustoppen.nl/wat-kost-een-pakje-sigaretten/
Gouranga
3 maanden geleden
Dit zijn niet de huidige (jan 2024) prijzen
Amadea
3 maanden geleden
Het scheelt enorm op de financiën om te stoppen met roken. Dat betreft niet alleen de aanschaf van tabakswaren, maar ook de geheid te verwachten medische kosten!
Gouranga
3 maanden geleden
Betreffende client zal 2025 niet meer halen Amadea.
Inekez1
3 maanden geleden
Als iemand al geldzorgen heeft, is stoppen met roken toch echt de beste optie (ook zonder geldzorgen overigens). Zelfs als iemand al ongeneeslijk ziek is heeft dat nog zin, niet meer voor de gezondheid misschien, maar wel voor het geld. Het scheelt echt duizenden euro's per jaar. Ga van dat geld iets leuks doen met je client!
Antoni
3 maanden geleden
@Gouranga, wie het een beetje handig aanpakt, kan heel eenvoudig gratis sigaretten krijgen. Een enigszins aansprekend verhaal op een website als Facebook kan wat dat betreft wonderen doen! Niet dat ik roken aanraad, maar het is een mogelijkheid. De bereidheid van velen om anderen met hun problemen te helpen, is ongekend. Maar ik denk niet dat ik hiermee iets nieuws vertel, eigenlijk.
Antoni
3 maanden geleden
En @Gouranga, begrijp me niet verkeerd. Facebook gaan gebruiken raad ik niemand aan. Die website vind ik sinds het ontstaan ervan al controversieel, en mijn vermoeden is in de loop van de jaren waarheid gebleken. Maar als je al lange tijd zonder problemen van die website of een vergelijkbare website gebruikmaakt, of iemand kent die dat doet, dan kun je de website ook hiervoor gebruiken. Kijk wel uit voor oplichting, op iedere manier denkbaar!
ronron1212
3 maanden geleden
In januari zijn de prijzen niet verhoogd @Gouranga
Amadea
3 maanden geleden
Sinds 1 januari 2024 geldt er een hogere belasting (de zogenoemde accijns) op alcohol en tabak. Een pakje sigaretten kost daardoor nu ongeveer € 11,10.
HeerVoldemort
3 maanden geleden
Dat geneuzel altijd over stoppen met roken. Denken jullie nu echt dat jullie "behulpzame" commentaar werkt? Denken jullie echt dat deze opmerkingen een roker gaan helpen met stoppen? Denken jullie echt dat je iets vertelt dat een roker zelf nog niet weet? Ik snap het niet, wat denken jullie eigenlijk? Waarom kiezen jullie er voor om deze commentaren te geven? @Gouranga ik denk een huismerk sigaret, maar deze worden wel minder geproduceerd mede omdat halverwege 2024 de supermarkt geen sigaretten meer mag verkopen. Toen ik nog rookte was Camel een van de goedkopere sigaretten. Marlboro is altijd erg duur geweest. Ik hoorde later dat Pall Mall en L&M een voordeligere keus was. Er zijn tegenwoordig ook mega pakjes te krijgen van 100 sigaretten. Wel onhandig in je zak stoppen.
kanjer67
3 maanden geleden
Ik was laatst nog in Duitsland en daar kost een pakje LM van 56 stuks 19 Euro dus nog goedkoper
GERROIJMANS
3 maanden geleden
In België Betaal Je voor Eén Pakje L&M van 53 stuks 20 Euro, ik denk dat het
in vergelijking met Nederland Eén redelijke prijs is ?

Geef als eerste antwoord