Voor het kwijt raken van mijn ontlasting voel ik geen druk maar steken in mijn buik dit heb al een lange tijd wat kan dit zijn?

na het toiletteren is het weer weg en ik voel me niet ziek of zo en heb ook geen koorts of diarree.

Toegevoegd na 27 minuten:
Heb de klachten al een paar jaar maar zijn toegenomen naar een hernia operatie voor 4 jaar terug.
Sinds ik geopereerd ben heb ik moeite om mijn bekken te kantelen dit is pijnlijk omdat er littekenweefsel tussen mijn wervels zit doordat ik er een complicatie aan heb gehad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan verrschillende oorzaken hebben. De meest waarschijnlijke is een ontsteking aan de darmwand. Het zou ook gewoon een verkramping van de darm kunnen zijn. Een andere optie is dat de pijn van je rug afkomt en alleen maar van de buik lijkt te komen.
Eigenlijk maakt het voor de vervolg stap niets uit waar het vandaan komt. Ja moet hier gewoon mee naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoewel ontlasting in een kwade reuk staat is het van levensbelang; ik zou dus niet aarzelen om naar de huisarts te gaan. Misschien is de darmwand alleen geïrriteerd maar ook dan is er iets mis en mogelijk is er wat ernstigers aan de hand.

Niet wachten, meteen naar de dokter!