Ja, zeker laten vaccineren.

De Mexikaanse griep is een heel ander virus dan de Aziatische. De immuniteit die je destijds hebt opgedaan, helpt niet tegen de huidige griep.

Als je in 1957 de Aziatische griep hebt gehad, ben je al wat ouder. Dat is een extra reden om je te laten inenten.

Sommigen zeggen dat de gevaren van inenten groter zijn dan de griep zelf. Dat is onzin. Onzin. Onzin.

Zeker, er zullen een stuk of vijf mensen zijn die slecht reageren op de vaccinatie. Die vijf mensen zouden zonder vaccinatie beter af zijn geweest dan met vaccinatie.

Daar tegenover staan vele duizenden mensen die met vaccinatie beter af zijn dan zonder vaccinatie.

We hebben dus de keuze: hebben we liever vijf probleemgevallen, of vijftigduizend (of misschien zelfs 500 duizend)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Yep, de griep ontwikkeld zich namelijk, en de Mexicaanse griep is een heel ander virus dan de Aziatische griep uit 1957
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan vaccineren hangen misschien wel meer gevaren dan aan niet vaccineren. Ik zou nog even afwachten.